środa, 30 marca 2011

Pierwsza degustacja :)

Jestem już po degustacji pierwszej warki. Musze przyznać, że zaskoczyłem się pozytywnie. Może to jeszcze nie ten smak który chce uzyskać ale piwo jest dobre i smakuje nie tylko mnie. Ma lekki posmak szampana i wiem, że popełniłem mały błąd mianowicie przegazowałem pierwszą warkę. Powinienem poczekać jeszcze jeden dzień z butelkowaniem i stosunek piany do ilości piwa w kuflu byłby odwrotny - czyli właściwy. Po za nadmierną ilością piany piwo jest smaczne. Średnia cena za 0,5 litra wyniosła 1,40zł Nieźle :) Czas na następnego brewkita potem nieco jeszcze inwestycji i robimy pierwsze zacierane piwko.

2 komentarze:

  1. Mam takie pytanka. Czy cukier dodawales tylko do butelek czy do fermentatora (ile) ? Wyliczyłeś ile procent ma piwo które otrzymałeś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Do fermentora było dodane 0,9 kg cukru a następnie za pomocą cukromierza do każdej butelki (ok.4g) Piwo ma 4,6 %

    OdpowiedzUsuń